יו"ר אגו"י בראיון פרישה: "טיפלתי ב-615,000 בכתב לא כולל מיילים וטלפונים"

אסתי פלד 2 Comment on יו"ר אגו"י בראיון פרישה: "טיפלתי ב-615,000 בכתב לא כולל מיילים וטלפונים"

הרב יעקב ליצמן למימרן ב"מהדורה המרכזית": "הרב גולדקנופף הוא איש עשייה רב ניסיון. אני שומע את כל קולות הרקע, ככה זה, כל מי שמתמנה לתפקיד ציבורי עובר מחול שדים. זה ירגע ויעבור" | "אני לא חיפשתי אף פעם את תפקיד חבר הכנסת, לא עניין אותי ולא התעסקתי בזה, הרב'ה ביקש ממני אז באתי"

יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

חבר הכנסת, יעקב ליצמן יו"ר אגודת ישראל בראיון אחרי חתימתו על פרישה מתפקידו בתום 23 שנות פוליטיקה בכנסת: "פוליטיקה לא צריך להיות מהכנסת ובנוסף אני מכיר אנשים שמחליפים מקצוע, זה לא מורכב. אני מרגיש שמילאתי שליחות 23 שנים בכנסת, בדיוק 23 ב' ניסן התחלתי ב' ביוון אני פורש. השליחות של שליח ציבור זה לעזור לאנשים במצוקתם. מתחילת השליחות שלי טיפלתי ב-615,000  פניות רק בכתב ללא מיילים וטלפונים".

"היו מאבקים על קצבאות ילדים שסירבתי להיות שותף לקיצוץ. עשינו המון דברים גם בעזרה לאנשים, אני חושב שבאגודת ישראל צריכים להיות שמחים שעזרנו להמון אנשים. ברוך ה' הציבור גדל, כל חסידות גדלה ואני שמח על כך. ייצוג אי אפשר לתת לכולם. גור זו חסידות גדולה, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה. יש לנו מועצת גדולי התורה שמנחים אותה".

"הרב'ה מעולם לא ביקש ממני לעזור למישהו נגד החוק, גם במודע וגם לא במודע. אולי התכוונת שהוא יכול לומר לי בכל רגע לעזוב. הרבה אנשים אמרו לי לעשות כל מיני דברים אידאולוגיים, יש קו מנחה והוא מועצת גדולי התורה. אני לא חיפשתי אף פעם את תפקיד חבר הכנסת, לא עניין אותי ולא התעסקתי בזה, הרב'ה ביקש ממני אז באתי. הרב גולדקנופף עשה הרבה דברים על שבת, עשה המון לציבור, אבל אם הוא יחליף אותי – תשאל אותו. הוא יהיה נציג מצוין".

ליצמן סיים את ראיון הפרישה בכמה מילים על מחליפו בסיעה המרכזית: "הרב גולדקנופף הוא איש עשייה רב ניסיון. אני שומע את כל קולות הרקע, ככה זה, כל מי שמתמנה לתפקיד ציבורי עובר מחול שדים. זה יירגע ויעבור".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    איש ציבור מדהים, עם עוזרים מעולים. הנגישות שלהם והטיפול בכל פנייה. אין דברים כאלה. ואני לא מצביעת ג'.